четвер, 16 квітня 2020 р.


Контрольна робота з теми
«Світова новела»
Зарубіжна література  - 7 клас
16 квітня
          Завдання 1 – 10 оцінюються в 0,5 бали кожне.
Знайдіть «зайве». Аргументуйте свій вибір.
1.      А) Джим;                                              В) Джонсі;
Б) Сью;                                                 Г) Берман.
2.  А) «Купи і дивуй друзів!»;                  В) оловяні солдатики;
     Б) «Зникаюче яйце»;                            Г) черепахові гребінці.
3. А) озеро Лотосів;                                   В) Неаполітанська затока;
    Б) Шпиляста гора;                                 Г) Криваве озеро.
4. А) останній листок плюща;                  В) електричний дзвоник, що не працює;
    Б) поблякла табличка з іменем;           Г) вузьке трюмо.
Продовжте фразу.
5. Невеликий за обсягом прозовий твір, що відрізняється напруженим, стрімким сюжетом і несподіваним фіналом, - ________________.
6. Прихований смисл у художньому творі називається ___________________.
7. Вільям Сідні Портер – це справжнє ім’я письменника __________________ (вкажіть псевдонім).
8. Щоб допомогти Кандаті врятуватися, Будда спустив йому в пекло ________________________.
9. Щоб допомогти Джонсі перемоги хворобу, Берман намалював ___________________________.
10. Щоб купити Деллі подарунок, Джим продав найціннішу для нього річ - ___________________.
Завдання 11 оцінюється в 1 бал.
11. Вкажіть персонажа, про якого говориться, твір і автора.
А) «…старий бовдур із замашними кулаками, що потерпав від задишки»;
Б) «…мав бороду, як у мікеланджелівського Мойсея, що кучерями спадала з голови сатира на тіло маленького бісеняти»;
В) «Прекрасне волосся … розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов струмені водоспаду. Воно спадало нижче .. колін і вкривало, наче плащем, майже всю … постать»;
Г) «Спершу ніс у нього був коротенький і сплющений, потім на очах витягся, як підзорна труба, а тоді почав робитися все тоншим і тоншим, поки став схожим на довгий, гнучкий червоний батіг».
Завдання 12 – 14 оцінюються в 2 бали кожне.
          Дайте розгорнуть відповіді на запитання. Відповідаючи на запитання, пригадайте образи-символи на сторінках новел.
12. Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата? Чи могла ця павутинка витримати Кандату й не обірватися? (За новелою Рюноске Акутаґави «Павутинка»).
13. Чи кожен може здійснити подорож до чарівної крамниці? Порівняйте ставлення дитини і дорослого до дива. Що заважає побачити диво? (За новелою Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»).
14. Що таке справжній шедевр? (За новелами О.Генрі «Останній листок» і «Дари волхвів»).
*15. Спираючись на прочитані новели, напишіть твір-роздум «Дива, які можна зробити своїми руками».

Немає коментарів:

Дописати коментар