Завдання для 3 класу з англійської мови на
30.032020р.
Тема:
Минулі вихідні. Виконання тренувальних вправ з граматики( минулий простий час
та теперішній простий час)
1.Переглянути відеоуроки -Дієслово TOBE у минулому часі.WASWERE.
Дієслово TO BE у теперішньому часі- am, is, are!!
Письмово в зошиті:
Тільки перед тим, як
писати в зошиті вправу записуємо дату!
Monday,the 30th of March
Classwork
Exercise4,page109
Впр 4, с. 109 в
підручнику - доповнити речення.
Впр.3, с. 109. –
прочитати та перекласти речення.
Виконати письмово в
зошиті – вставити відповідне допоміжне дієслово теперішнього часу-(amisare) відповідно до особи.
1. I ... a student.-Наприклад :(I
am a student)
2. My father ... not
a shop-assistant, he ... a scientist.
3. ... your aunt a
nurse? - Yes, she ... .
4. ... they at home?
- No, they ... not. They ... at school.
5. ... you an
engineer? - Yes, I....
6. ... your friend a
photographer? No, she ... not a photographer, she ... a student.
7. ... your brothers
at school? - Yes, they ... .
8. ... this her
watch? - Yes, it ... .
9. Max ... an
office-worker.
10. We ... late,
sorry!
Домашнє завдання
Впр1, 2 с.53. – workbook -письмо
Завдання для 3 класу з англійської мови на
16.03 та 18.03.2020р.
Тема: Мій вчорашній день. Вживання та тренування минулого простого часу дієслова To be.
1.Вивчити
особові займенники і правила!
Особові займенники в однині:
He-
він
She- вона
It –воно – ще може бути в значенні –це – наприклад : Itis–це є!
Ці
особи у реченнях використовуються з
допоміжним дієсловом is!!!!
Особа
– I- я –у реченні використовується з допоміжним дієсловом am!!
Особові займенники в множинні:
We-ми
You- ти або ви
They– вони
Ці особи у реченнях використовують з допоміжним
дієсловомare!!!!
Правило -1 !!!
Коли ми бачимо ці допоміжні дієслово – is, am, are – у реченні, то це
означає теперішнійчас, тобто дія відбувається зараз – Now!
Наприклад : вона є щасливою – sheishappy-це означає, що вона є
зараз на даний момент щасливою .
Коли ми заперечуємо щось, то ми до допоміжного
дієслова приєднуємо заперечну часточку –not-наприклад -isnot , arenot, amnot –
залежно від особи ми використовуємо допоміжне дієслово!!!!!
Правило 2!
Коли у реченні ми бачимо допоміжне дієслово wasабоwere –
то це означає, що це в нас минулий час, тобто дія відбувалася в
минулому!!!
Yesterday!!
Was- використовується
з особами –he- she- it- I-
заперечна формадо особи додаємо
часточку- not- наприклад: Iwasnot– це
повна форма- скорочена форма- wast
Were – використовується
з особами – we
–you –they- were not- weren’ t
2.Виконати
письмово вправи у друкованому зошиті –workbook!
Впр
1, с.51- в цій вправі потрібно віднести кожне речення у відповідну колонку
Ідея – готовність до самопожертви в ім’я іншої людини Головні герої “Останній листок” – Сью, Джонсі і Берман – стають втіленням кращих людських якостей: любові, турботи, терпіння, вміння пожертвувати собою заради іншого. Сюжет і композиція Експозиція – опис кварталу, де поселились герої.
Зав’язка – хвороба Джонсі.
Розвиток дії – догляд Сью за хворою Джонсі. Кульмінація – картина холодної осінньої негоди уночі. Розв’язка – одужання Джонсі та смерть художника.
Особливості новели «Останній листок»
«Останній листок» — одна з найкращих новел у світовій літературі, присвячених темі відданості людини іншій людині, любові до ближнього. Вона відзначається великою увагою до «маленької людини», порушує проблеми злиденного життя людей мистецтва, боротьби за виживання, взаємопідтримки і самопожертви.
Крім того, новела «Останній листок» вирізняється динамічним сюжетом і зразковою композицією. Автор використав свій улюблений прийом побудови сюжету — несподівана кінцівка, однак цього разу ще й з подвійною розв’язкою. Тобто, ця маленька за обсягом новела має дві сюжетні лінії, одна з яких розповідає про життя і хворобу молодої дівчини Джонсі і її подругу Сью, а друга — про старого художника-невдаху Бермана та його шедевр. Спочатку здається, що головною сюжетною лінією є хвороба дівчини, але насправді це самовідданий вчинок Бермана, на який ніхто не очікував. Обидві сюжетні лінії набувають несподіваного розв’язання в кінці новели, коли стає відомо чим пожертвував старий художник заради порятунку молодої дівчини, яка вже втратила надію на одужання і віру в себе. Ніхто навіть не міг сподіватись, що саме Берман врятує життя Джонсі, ще й втративши своє. Завдяки такому прийому автор тримає читача в напрузі аж до кінця новели. Образ Бермана кардинально змінюється, він виростає в очах читача завдяки вчинку самопожертви, врятувавши життя, створивши свій перший і останній шедевр. Через образ Бермана автор розкриває найкращі риси характеру, притаманні людині, зокрема почуття любові до інших, небайдужість до чужого горя, взаємовиручка. О. Генрі створив чудовий твір, який вже понад століття не лишає байдужим читача і вражає своєю неповторністю.
1.Словникова робота ( запис у зошит 5б)
Пневмонія – це хвороба, для якої характерне запаленнялегень,
Плющ – повзучийчагарник, що чіпляється своїми повітрянимикоріннямза стіни, стовбури дерев та ін. На відповідних поверхнях (дерева і скелі), вони можуть
збиратися на висоту до 25-30 м вище за рівень землі.
Мольберт – (від нім. Malbrett — «малярська дошка») — підставка
(зазвичай тринога), на якій художник установлює підрамник із полотном, картон і
таке інше для малювання.
Шедевр - зразковий твір, що є найвищим досягненням
мистецтва,
майстерності.
Неаполітанська затока
– частинаТірренського
моря,
розташована на західному березіІталії, відома красою навколишньої місцевості,
багата тваринним світом. Візитна картка Італії.
Химера – галюцинації,
обман чуття, викликаний хворобливим станом організму.
1.Ознайомитися!!!Реалізація метиуроку стосовно образу Бермана за допомогою шести капелюхів мислення британського психолога Едварда де
Боно.
Білий капелюх: інформація
Берман – це художник. Він був сусідом Сью та
Джонсі. Йому було більше шести десяти років.
Хотів написати шедевр, але уже 25 років
його на мольберті чекало полотно на перший мазок майстра. А Берман так і
не малював. Заробляв собі на прожиття тим, що позував молодим художникам, яку
не мали змоги оплатити професіоналів. Холодної листопадової ночі намалював
листок плюща. Застудився, захворів на пневмонію. Помер.
Жовтий капелюх: логічний позитив
Хоч Берману і не щастило у житті, але він не
втратив найважливішу рису – людяність. Він, як міг, піклувався про Сью та
Джонсі, був «сторожовим псом, що захищав двох молодих художниць», підтримує їх
у важку хвилину. Мріє про кращі часи, коли напише шедевр і разом з дівчатами
переїде в краще місце. Небайдужий, співчутливий, гуманний. Здатний на справжнє
добро і любов до ближнього. Здатний на самопожертву: не думаючи про те, що може
під дощем сам захворіти, Берман створив шедевр людяності та чуйності. Він
врятував життя Джонсі. Він здійснив подвиг.
Чорний капелюх: критика
«Капосний дідок», невдаха, нічого не робить,
щоб створити шедевр, а тільки говорить про нього, усе життя чекає на музу. П`є
забагато джину і від нього тхне ялівцевими ягодами. У нього негарна
зовнішність. Неохайний, його житло швидше нагадує лігвище. Сью про нього
говорить: «Гидкий старий базікало».
Червоний капелюх: почуття та інтуїція
Берман спочатку викликає негативні емоції,
можливо, навіть почуття відрази. Неприємно мати справу із людиною, яка забагато
п`є, забагато говорить всього непотрібного та забагато витрачає часу даремно.
Але в кінці твору ставлення до Бермана змінюється. Він не просто намалював
листок, він створив шедевр людяності.
Листок був намальований настільки майстерно, що Джонсі навіть не помітила, що
він був несправжній. Берман викликає захоплення.
Зелений капелюх: креативність
Чому О.Генрі зобразив у фіналі новели смерть
Бермана? Краще б він залишився жити, заробив трохи грошей та виїхав разом із
дівчатами в краще місце. Чому Берман нікому не розказав про свій намір
намалювати листок? Можливо, хтось йому допоміг би в цьому, забезпечив би тепло та
гарячу їжу після створення шедевру, вчасно надав би допомогу І Берман не помер
би, а подолав би хворобу.
Синій капелюх: управління процесом.
2.Сенкан(запис у зошит 2б)
Берман
гуманний, добрий
піклується,
створює, ризикує
Жертвує своїм життям заради Джонсі
Герой
Скласти діаманту
Берман
буркотливий, лінивий
позує,
п`є, деградує
старий невдаха, вірить в одужання
підтримує, малює, жертвує
турботливий, чуйний
Мойсей.
3.Проблемне запитання. Хто такий Мойсей? Дати відповідь письмово в зошиті.(5б)
4.Домашнє завдання.Прочитати
новелу О. Генрі «Останній листок».
Виконати письмову вправу( літературна гра).
Літературна гра
«Так – ні» (письмово в зошиті! Тільки відповідь записуємо або так або ні- 12б).
1. О. Генрі – англійський письменник?
2. Новела – твір, для якого характерний стрімкий розвиток і несподіваний
фінал?
3. О. Генрі написав 287 новел?
4. Джонсі захворіла на бронхіт?
5. Сью і Джонсі були випадковими знайомими?
6. Лікар, вперше оглянувши хвору Джонсі,оцінивши її стан здоров`я , сказав,
що вона має один шанс із десяти .
9. У кімнаті Бермана на мольберті полотно чекало на перший мазок майстра 25
років
10. Джонсі перемогла хворобу?
11. Берман переміг хворобу?
12. Берман мав бороду, як у Мікеланджело?
Завдання з англійської мови на 30.03. 2020р.
для 4 класу!!!!!!
1.Виписати
слова в словник та вивчити впр.1с.143 та впр 1 с.146 в
підручнику!
a bakery - пекарня
a library- бібліотека
a bus stop – автобусна зупинка
a police station – відділення міліції
go down the street–йти по вулиці
turnleft–поверніть наліво
turnright-
поверніть праворуч
cross the street-переходити вулицю
pass the shop-пройти
магазин
2.Впр. 3, с 144 в підручник – прочитати
текстта виконати письмово в зошитізадання bдо тексту – утворивши правдиві речення
Наприклад: 1. Nicks house is
betweenthe video rental and the bakery(d)
Тільки перед тим,як писати вправу записуємо в зошиті дату:
Monday ,the 30th
of March
Homework
Exercise 3,
Page144.
3.Виконання письмових вправ в зошиті
друкованому(Workbook)
Впр. 4с.102 – написати про свою вулицю 4 речення( що
знаходиться на вашій вулиці), використовуючи мовленнєві структури, тільки перед
виконання цієї вправи перегляньте відео нижче
In my street there is-на моїй вулиці є (в однині)
Inmystreetthereare–на моїй вулиці є (в множині)
In my street there (isn*t- is
not )-на моїй вулиці немає ( в однині)
In my street there aren*t( are not)-на моїй вулиці немає ( в множині)
Впр .1,с.103- доповнити речення використовуючи карту в підручнику на с. 143., Впр 2, с, 103- подивитися на картинки,
прочитати речення та поєднати з картинками вписавши біля відповідного речення
відповідну літеру!
Завдання з англійської
мови на 16.03. та 20.03.2020р. для 4 класу!!!
Тема:Як зорієнтуватися у незнайомому місті. У подорож із
картою. Презентація нових ЛО.
1.Виписати
слова з підручника на с.134-139з транскрипцією
в словник.Слова вчимо напам'ять !!!!
a bridge –міст
an underground-підземний
a city-місто
a town-місто
a double – decker-двомісний
TheThames-Темза(говориться
про назву річки)
The TowerBridge-Тауерський
міст-
Hyde Park-Гайд-Парк
The National
Gallery-Національна галерея
TheBritishMuseum-Британський музей
LondonTaxi-лондонське таксі
mummies-мумії
a supermarket-супермаркет
a market-ринок
a cinema-кіно
a theatre- театр
a circus-цирк
a gallery-галерея
between-між
behind-позаду
opposite-навпроти
restaurant-ресторан
a bank-банк
a post office-поштове відділення
2.Виконання письмових вправ в друкованому зошиті(Workbook)
Впр.1, с.95- вписати пропущені літери в слова та
поєднати з картинками.
Впр.2,с.95 –дати
відповіді на запитання.
Впр3, с.96 – написати
про своє місто чи село(відповідаючи на запитання).
Впр.1,с.97 –
розшифрувати слово та записати правильно, скласти речення використовуючи ці
слова.
Впр 3, с . 98 –
Розгадати кросворд
Наприклад : 1-You can watch an interesting film there- (переклад) 1.- Тамви можете дивитися цікавий фільм – відповідь – це кіно! –Кіно англ. сіnema– записуємо це слово в пропущені клітинки!!
Впр1,с. 101- читаємо
речення відгадуємо, що це за місце і вписуємо назву цього місця по прикладу.
Наприклад :1 речення – Itisplacewhereyoucantakebooks- переклад-
Це місце де ти можеш взяти книги – це бібліотека – library.
Впр2, с 101.-
використовуючи підручник дивимося на карту на с.143- і читаючи текст на с.144 –
ми виконуємо вправу, складаючи правдиві речення про (вулицю парку )ParkStreet.
Наприклад:The bakeryis
between the toy shop and video rental!
Впр3, с.102 дати
відповіді на запитанняв короткій формі
по прикладу !
Якщо особа :
He
–він
She- вона
It- воно ---Узапитанні допоміжне дієслово Isбуде використовуватися з цими особамиі у відповіді на запитання ми будемо писати
та говорити в скороченій формі –No або Yesthereisn’t – aу повній формі Noабо Yesthereisnot – тільки
часточку not – ми будемо використовувати тільки тоді, коли ми
заперечуємо відповідь , якщо ми погоджуємося то ми будемо писати Yes,thereis.
Якщо особа :
We–ми
You- ти або ви
They– вони- ми будемо
використовувати допоміжне дієслово are!!!!