четвер, 21 травня 2020 р.


Зарубіжна література, 9 клас
  21 травня
Тема: Підсумковий урок. Узагальнення навчального матеріалу.

Вітаю вас, шановні учні 9 класу! Так , ще декілька днів і почнуться канікули)) Але у нас ще два уроки, під час яких ми повторимо навчальний матеріал. Тож, бажаю нам усім успіхів!
Художню літературу можна читати безперестанку. Щасливий той, хто любить це робити, вважає розвагою, задоволенням, корисним і цікавим заняттям на дозвіллі. Шкільний курс зарубіжної літератури дає лише орієнтири для читачів, показує вершинні здобутки світової літератури, указує на найважливіші проблеми, порушувані письменниками. Сьогодні ми узагальнимо й підсумуємо вивчене, визначимо свої читацькі уподобання.


Вчитель Омара Хайяма, знайомлячись з новими учнями, говорив: «Саранча бігає, але нешвидко; літає, але невисоко; повзає, але тільки по землі; плаває, але недовго; копає, але неглибоко. Отже, у саранчі п’ять здібностей, але жодного…». 

Яким словом закінчував це метафоричне повчання мудрий Насир, якщо своє завдання як вчителя він бачив у доведенні здібностей учнів до досконалості й пошуку у них того, чого немає у саранчі?

Дайте відповідь на питання, враховуючи, що ЦЕ мають усі наші учні. 
"ТлрааАжололрЛаевкАлоирриНлоррпТ"

Отже, почнемо гратися навчаючись та повторювати вивчене. 

Давайте будемо виконувати завдання творчо. Дозволяю користуватися кольоровими олівцями та записувати відповіді, як ви самі забажаєте у будь-якій формі.

Удачі вам!!!!


Записуємо дату та тему уроку в зошиті та виконуємо завдання на картках.
1, 2, 3 картка- виконуємо письмово(12б.)




Перевіряємо себе!(усно)


картки - Гра"Герої", Упізнай персонажів або твір"










Картки - "Установіть відповідність"- Виконуємо письмово в зошиті!





Пригадуємо!




Дати відповіді на  2  запитання з будь- якого розділу(писмьмово в зошиті , тільки записуємо питання на яке ви маєте дати відповідь)!
За картики" Установіть відповідність" та за 2 запитання і відповіді на них - 12балів!




 






Немає коментарів:

Дописати коментар